top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 439


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت18:51---26 مرداد 1392
من لینکت کردم میشه عایا اگر امکانش هست منو هم لینک کنی؟؟؟؟ البته اگه خواستی با این نام جیییییییییییغ جیغو

روزیتا
ساعت16:19---13 مرداد 1392
دلـت کـه مـی گـیـرد...

در لـحـظـه هـایـی کـه ثـانـیـه هـا...

مـیـخ مـی کـوبـنـد در سـرت !

اشـک هـایـی هـسـتـنـد...

کـه در عـیـن سـادگـی...

یـک دفـعـه...

نـصـف شـبـی عـجـیـب آدم را آرام مـی کـنـنـد !

و چـه دردی دارد وقـتـی...

عـادت مـی کـنـی بـه طـعـم شـورِ ایـن آرامـش !!!












اپم منتظرحضورقشنگتم...


fahimeh
ساعت14:04---8 مرداد 1392
سلام ! میخواستم بگم که آدرس وبم روتغییر دادم این آدرس جدیدمه rumejoonami.loxblog.com! اگه تمایل به ادامه تبادل لینک داریلطفا لینک رو داخل وبت تغییر بده و با خبرم کن . مرسییییییییییییییی!

♥ ZhIlA♥
ساعت10:58---5 تير 1392
خدایا؛ بت بود

بت شکن فرستادی…

من پر از بغضم

بغض شکن هم داری؟؟؟



یه داداش حبیبی داشتیم اونم بی معرفت شد
بابایه سربزن داداش


...
ساعت22:41---1 تير 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.


استاتیرا
ساعت15:00---28 خرداد 1392
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~~~~~~~~~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$


♥ ZhIlA♥
ساعت8:27---27 خرداد 1392
ضمیرها را از من سوال نکن …
اینجا فقط اول شخص ِ مفرد مانده است !
بقیه رفته اند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com